Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky společnosti Balcar Diamonds, IČ:68108001, 

se sídlem Bezručova 67/4, 602 00, Brno - Staré Brno

 

Vážený zákazníku,

vítáme Vás na našich stránkách balcardiamonds.cz a přejeme příjemný nákup. Aby tento nákup byl co nejpříjemnější přečtěte si prosím následující obchodní podmínky a postup pro objednání zboží. Všechny tyto informace Vám zabrání ve zbytečných chybách, které by mohly ohrozit plynulost objednávky.

 

Objednávky

 

Vyberte si zboží a jeho požadovanou velikost, uveďte v objednávkovém formuláři spolu s dalšími předepsanými údaji a odešlete jej. Vyvarujte se nepřesností, neboť na zásadně chybné objednávky a objednávky, které nebudou míněny vážně, nereagujeme. Objednat u nás můžete objednávkovým procesem, vyplněním formuláře na eshopu, emailem, telefonátem či osobní domluvou. Uvádějte prosím správné a pravdivé údaje.

Jakmile uskutečníte objednávku, obratem Vám přijde na Vámi uvedený e-mail potvrzení o vložení objednávky do databáze. Později obdržíte na Vámi uvedený e-mail potvrzení o přijetí objednávky, kde bude Vaší objednávce přiřazen variabilní symbol, č. účtu naší společnosti a určena výše zálohy s výzvou o zaplacení (30% z celkové ceny zaokrouhlených na celé 500,- Kč nahoru).

Výše zmíněnou zálohu musíte zaplatit do 5-ti pracovních dnů. Pokud takto neučiníte v daném termínu považujeme to za storno objednávky (není-li domluveno jinak po osobní či telefonické domluvě). O připsání platby na náš účet jste do 48 hodin informováni e-mailem a Vaše objednávka se předává do výroby.

O tom, že je Vaše zboží dokončeno a připraveno k odebrání jste opět vyrozuměni e-mailem či telefonicky dle domluvy. Fakturu (daňový doklad - jsme plátci daně) Vám pošleme společně se zbožím.

Platbu proveďte do 7 dnů od výzvy k zaplacení a vyrozumění o tom, že zboží je zhotovené a připravené k dodání (o lhůtu k placení se prodlužuje dodací lhůta a v bankovním příkazu k úhradě je zákazník povinen uvést správné číslo účtu naší společnosti, předepsanou částku doplatku v Kč, variabilní symbol přidělený Vaší objednávce, konstantní symbol a datum splatnosti); zboží bude odesláno zákazníkovi na adresu určení do 48 hod. od připsání platby na účet naší společnosti.

Další varianty platby: na dobírku, v hotovosti, kartou (v prodejně Úvoz 72 Brno).

Naše zboží, coby klenoty, jsou označeny puncem Českého puncovního úřadu dle zákona č. 539/92 sb. o puncovnictví a zkoušení drahých kovů. Ke klenotům osazeným diamanty (brilianty) dodáváme certifikát o pravosti a kvalitě kamene (vydává dodavatel), kde je udaný rozměr kamenů v mm, váha v karátech (ct), kvalita a barva diamantu.

 

Způsob a doba dodání zboží

 

Dodací lhůta na šperky (po připsání zálohy na účet) je 7 pracovních dnů při osobním převzetí a 10 pracovních dnů při doručení Českou poštou. Výjimečně může být dodací lhůta prodloužena naší společností o 7 dnů; o delší dobu může být dodací lhůta prodloužena již jen po dohodě s Vámi (např. v období přetížení výroby, apod.).

Dodací lhůta na hodinky je cca do 14 dnů. Hodinky objednáváme přímo u výrobce.

Dopravu na adresu uskutečňujeme prostřednictvím České pošty a.s. a to na území České a Slovenské republiky; předáním zboží České poště a.s. k přepravě jsme splnili povinnost zboží dodat.

Ze zákona máte právo zboží do 14 dní vrátit bez udání důvodu. Bude-li zboží neporušené a v pořádku, tak Vám obratem zašleme peníze na Váš účet. V případě reklamací se obracejte na nás nebo přímo na autorizovaný servis dané značky. Vaše osobní údaje nebudeme poskytovat třetím stranám a budeme je využívat pouze ke komunikaci s Vámi.

 

Způsoby ukončení sjednané smlouvy

 

Jedním ze způsobů zrušení smlouvy je nezaplacení zálohy vy výši 30% z kupní ceny zboží ve stanovené lhůtě 5-ti pracovních dní. Smlouva sjednaná za použití prostředku dálkové komunikace, též odstoupením od této smlouvy ze strany naší společnosti, jestliže zákazník neuhradí v případě placení převodem na účet včas zbytek kupní ceny, a ze strany zákazníka pokud nebude zboží pro něho vyrobeno v souladu s jeho požadavky.

 

Reklamace a uplatnění záruky

 

Záruka se vztahuje na vady materiálu a prokazatelné výrobní vady. Nevztahuje se na vady způsobené mechanickým poškozením (působením vnější síly), poškozením povrchové úpravy a poškozením, které je způsobeno nesprávným používáním výrobku. Jak se správně starat o Váš šperk se dočtete v sekci O nás-zajímavosti. V případě jakéhokoliv požadavku na úpravu či změnu našeho výrobku (zmenšení, leštění, obnovení matování apod.), prosíme aby jste navštívili zásadně jen naši prodejnu-tuto službu máte totiž zdarma!

Vady vzniklé v důsledku špatně/neúplně zadaných informací zákazníkem v objednávkovém formuláři jako důvod reklamace neuznáváme.

K uplatnění reklamace je potřeba zaslat zboží na Vaše náklady na adresu naší provozovny a musí být k zásilce se zbožím připojeny Vaše kontaktní údaje, název zboží, popis závady, datum a Váš podpis a dále dodací list, záruční list, doklad o zaplacení. Zároveň uveďte prosím Vaše telefonní číslo a e-mail, abychom Vás mohli pružně a rychle kontaktovat o stavu reklamace. Zboží je možno vrátit také přímo v prodejně společnosti na adrese: Úvoz 72 Brno.

V případě, že nějaká z výše uvedených podmínek nebude splněna-je zboží navráceno kupujícímu na jeho vlastní náklady.

Je-li vada odstranitelná, vadu odstraníme na své náklady v co možná nejkratší době.

Je-li vada neodstranitelná, domluvíme se s Vámi na poskytnutí slevy, výměnu vadného zboží za nové nebo za jiný výrobek, popřípadě vrácení peněz formou složenky či složením předmětné částky na účet uvedený zákazníkem. Máme 30-ti denní lhůtu na vyřízení reklamace ode dne přijetí. Záruční doba je prodloužena o dobu reklamačního řízení, tak jak stanovuje zákon.